Ufak bir anket :)



Bu aralar inanılmaz yoğunum. İşte başımı kaldıracak vaktim yok, çıkışta sonu gelmez gelinlik randevuları. Birini beğenebilsem bari :( Beğendim evet, budur dedim ve almaya karar verdim ama onun da “Zuhair Murad” tasarımı çıkacağı tuttu. “Özel Tasarım” olması pek hoş olmadı tabi, benim açımdan ulaşılabilir değil demem yeterli sanırım :)
Bog alemine 5 dakikalık aralarla uğrayabildiğim bugünlerde yapılması gerekenler listeme bir de ikizimle yürüteceğim moda blogunun işleri eklendi. İlk çekimler tamam ancak blogumuzun hala bir ismi yok. Farklı isimler var aklımızda ama hangisi daha uygun karar veremedik. Sizden ricam ilk okumada hangisi en güzel geliyor kulağa ve imaj olarak daha kuvvetli buna göre seçtiğiniz ismi yorum olarak yazmanız.
Bildiğiniz üzere ben ve kardeşim ikiziz. Bu ilk bakışta anlaşılamayabiliyor bu sebepten ismin içinde bulunmalı diye düşündük.
Hazır mısınıııız? :)



Seçenekeler geliyooor..
·         BeTwinned
·         BeauTwins
·         BeTwin Us
Şimdi bunlara bakıp bir 30 saniye kadar düşünün. İlk aklınıza gelen düşünceler nasıl? Her ismin kendine ait bir kelime oyunu var.

BeTwinned, bewitched gibi kulağa geliyor bu açıdan hoş ama kelime olarak sondaki –ed telaffuzu tıkıyor mu?
BeauTwins’i ben çok beğendim ama algısı çok önemli. Burada güzellik kavramı modaya ait olarak kullanılıyor ama bu kelimede bakın biz çok güzeliz gibi saçma bir imaj var mı? (ben o niyetle ismi düşünmediğim için öyle gelmiyor ama dıştan nasıl algılandığı daha önemli)
BeTwin Us da okunurken between us gibi duyulabiliyor, kelime oyunu hem “aramızda” hem de “bizim gibi ikiz olun” gibi bir anlama sahip.


Bu bizim çok uzun zamandır aklımızda olan bir proje ancak bugüne dek bir türlü hayata geçiremedik.  Şimdi zamanı diye düşünüyoruz. Bize ait kendi tarzımızı yansıtacağımız bir yer olacak.

Kafamız çok karışık, yardımlarınızı rica ediyoruz :)

CONVERSATION

19 comments:

  1. BeTwin Us benim oyum:D çok beğendim:)

    YanıtlayınSil
  2. heheh:)kuzunun tatlı telaşları da başka bir güzel:))
    hepsi yakışır kızımıza hepsi:D<3

    Giz'm, moda blogu konusunda da hayli ilgi çekiceğinizi düşünüyorum. hemde ikizinle negüzel:))

    ben en çok
    -BeauTwins i sevdim:)hatta bikaç kere sesli sesli söyledim ve bunda karar kıldım khkhkh:D güzellikten kastın modayla ilgili olduğu zaten blogun amacındanda anlaşılacaktır. yani okuyucuların bunu farklı anlamlara çekiceğini sanmıyorum. bence gayet güzel olucaktır canım benim:)

    YanıtlayınSil
  3. Sevgili Giz; kesinlikle sonuncusu yani BeTwin Us !.. süper bir isim olacak :)) haydi kolay gelsin size kızlar :))

    Sevgiler,

    YanıtlayınSil
  4. Oyumu "BeTwin Us" olarak değiştirsem ben de:)
    İkizliğinizi vurgularken, okuyucuya da "aramızda" diyerek göz kırpıyormuş gibi geldi bana, pek sevdim...

    YanıtlayınSil
  5. bence BeauTwins:)

    hem beauty hemde twins geciyor icinden..madem ikizlerin bi moda blogu olacak o zaman o moda blogunun adi da BeauTwins olmali derim ben:)..
    cokcok begendim..

    birde resimlere bayildim:) cok sekersiniz.hele son resim süper ötesi:) masallah masallah:)

    YanıtlayınSil
  6. ya birde dikkatimi cekti:D story'm ve ben BeauTwins'io secmisiz.

    bu isten anlayanlara sorcaksin cvb.cvb.:D

    en mantiklisi ve hos'u bu.
    kesinlikle bu olmali.

    yoksa gelmem bak:D dermisim:p

    YanıtlayınSil
  7. Öncelikle katılan ve bu kararsız anımızda bizi yalnız bırakmayan herkese çok çok teşekkürler...

    İpekböceği ilk oy olarak seninkini yazdım haneye canım ;) BeTwin Us 1

    Story'm canım benim çok çok teşekkürler desteğin için :)) o sesli söyleme olayını ben de sık sık yapıyorum güldüm çok :)) BeauTwins 1

    Sevgili Momentos umarım kolay olur burayı ihmal etmek de istemiyorum hiç ama orda yazmıcaz sadece kombinasyonlar olacak ;) BeTwin Us etti 2

    Epicurious BeTwin Us 3 ettiiii :)

    Thera sen dün gece verdin oyunu bi kere değiştiremezsin :ppp ecoş kabul 3. şıkkı sunmamıştım o zaman BeTwin Us 4 olduuu :)

    Rory'm çok tatlısın çok çok teşekkürler o zamandan modaya ilgimiz varmış :p şaka bir yana 17 yaşından beri moda çekimi yapıp (prof fotoğrafçılarla) arşiveleyen iki kardeş olarak halka açılma vaktimiz gelmişti :)) (Rory'm yeter ki gel bak senin ve Story'min oyunu 2şerden sayıcam :ppp) BeaTwins 2 olduuu :)

    Oylamayı ikizim de sürdürüyor bizim fikrimiz mi ne? Ben Beautwins, Dilem BeTwin Us'dan yana. Bugüne kadar aynı fikirde olduğumuz görülmedi zaten :))

    Gelişmelerden haberdar edeceğim öpüyorum hepiniziii :***

    YanıtlayınSil
  8. bende oyunumu BeTwin Us olarak kullaniyorum :)
    kolay gelsin ..

    YanıtlayınSil
  9. Rory'm :*

    e.n.k. BeTwin Us 5 etti böylece :) teşekkürler canım...

    YanıtlayınSil
  10. hehehe:D evet evet Rory'm biz bu işten anlıyoruz:P
    hem 2'şerden bile sayılıo bizim oylar.
    Giz'm bizi sevio:*:D

    YanıtlayınSil
  11. Evet cok seviyo hem dee! :))

    YanıtlayınSil
  12. canım BeTwin Us benim hoşuma giden bu :)
    çok tatlısınız yerim sizi :)
    hadi kolay gelsin size ...
    başaracaksınız inanıyorum :)

    YanıtlayınSil
  13. tatlım sana mail attım ... ulaştı mı ? hata olduysa bir daha atarım :)

    YanıtlayınSil
  14. Habinos bloguma ancak girebiliyorum kusura bakma canım mailin ulaşmamış bu arada :( f.g.guzelce@gmail.com a tekrar gönderebilir misin canım?

    Sevgili Nazlı sonuncu açık ara önde gidiyor işte de oylamayı o kazandı :)


    Story'm oyları 3 erden saydım yine olmadı :( :*

    YanıtlayınSil